Náplň programu tvoří vzdělávací hra ...
Děti prožívají dobrodružný příběh, kde se stávají členem jednoho z týmů hledajících tajemné bytosti - Podnikavé duchy. O nich legendy tvrdí, že ten, kdo získá jejich životní karty, získá řadu zvláštních schopností.
Pátrání ovšem nebude jednoduché. Ve vysokých horách, křivolakých uličkách měst, v historických archivech, pod hladinou moří ... Tam všude bude potřeba hledat stopy vedoucí k bytostem, které jsou opředeny pavučinou záhad a dávných tajemství.
Zaměřená na "soft skills" ...
Vzdělávací program Lovci Podnikavých duchů se zaměřuje na posilování dovednosti z oblasti komunikace, asertivity, emoční inteligence, kreativity, týmové spolupráce a řady dalších, v profesním i osobním životě žádaných klíčových kompetencí, neboli "měkkých" dovedností.
Hlavním cílem programu je pak rozvoj kreativity a podnikavosti dětí, jejich aktivního postoje k životu a posilování touhy pohledání příležitostí pro uplatnění vlastních schopností.
Fungující třeba jako mimoškolní kroužek ...
Určený pro skupinky dětí ve věku od 9 let. Jedna lekce trvá 90 minut a během školního roku děti absolvují 30 lekcí.
Děti vede lektor, tzv. Pán/Paní hry, který jim postupně odkrývá příběh hry a staví před ně různé překážky a modelové situace k vyřešení. Představuje pro děti rádce, pomocníka, ale také soupeře. Vždy podle role, kterou mu přisuzuje scénář hry popsaný v metodice programu, tzv. Almanachu Pána/Paní hry.
Při výuce se používá celá řada doprovodných pomůcek, které mají za úkol rozvíjet příběh a podpořit fantazii dětí. Za tímto účelem každý Pán/Paní hry využívá také připravené zvukové nahrávky, které pomáhají vykreslit atmosféru příběhu při hře.
A co všechno se děti naučí v prvním roce hry?
Lekce 1 - 8: Komun, duch komunikace, děti naučí
|
|
Lekce 9 – 16: Asertina, duch asertivity, dětem ukáže
|
|
Lekce 17 – 25: Ema, duch emoční inteligence, děti upozorní na
|
|
Lekce 26 – 30: Týma, duch týmové spolupráce, dětem vysvětlí
|
|
>>CHCI NÁS ZAPOJIT DO PROGRAMU<< |